Vše o nákupu
1 Vámi vybrané zboží vložíte do košíku
2 Zvolíte způsob dopravy
- osobní odběr (Jihlava – Znojemská 117, PSČ 586 01)
- Toprans – kurýrní společnost
Zvolíte způsob platby
- Při volbě dobírky platíte při převzetí zásilky přímo dopravci.
- Při volbě bankovním převodem obdržíte email s pokyny k platbě včetně faktury. Po obdržení platby, zboží vyšleme směrem k vám.
- Při volbě platby kartou online vám vyskočí platební brána. Případně se do ní dá dostat přes odkaz, který vám přijde na email. Po obdržení platby, zboží vyšleme směrem k vám.
3 V dalším kroku vyplníte jméno a adresu.
4 V posledním kroku potvrdíte objednávku a obdržíte email o přijetí objednávky.
Jelikož jsme OUTLET nábytku, zboží se většinou nachází v posledním kuse, nebo je II.jakosti. Informace jsou uvedeny v popisku produktu, pokud je zboží druhojakostní, je přiložena fotografie drobné závady. Pokud budete potřebovat více informací o daném produktu, neváhejte nás kontaktovat.
Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo
poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či
provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující
v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností
zboží.
Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním
zboží.
Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve
14denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy
odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum
nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený
způsob vrácení zboží.
Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající
ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od
odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího
přijal. Nabízí-li prodávající v rámci určitého způsobu dodání
zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější
z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu
zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno
prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu,
nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží
nese kupující.
Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky
kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že
zboží prodávajícímu odeslal.
Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je
prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu
snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
Formulář k odstoupení od smlouvy najdete zde: https://brno.ajeto-cz.cz/…dni-podminky